30 sekund o teorii kwantów

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy

Koncepcja kota Schrodingera jest ci być może znana, ale czy wiesz coś o równaniu sformułowanym przez tego samego fizyka? Rozumiesz, w jaki sposób działają lasery, tranzystory, mikroskopy elektronowe? Potrafisz powiedzieć, jakie są niebezpieczeństwa renormalizacji? Co sprawia, że ciecz staje się nadciekła? Do czego będzie zdolny komputer kwantowy? Odkryj historię największych odkryć nauki i zastanów się nad przyszłością fizyki i technologii, czytając kolejne strony tego fascynującego przewodnika po teorii kwantowej.

Seria w jasny i zwięzły sposób prezentuje kluczowe dla danej dziedziny wiedzy zagadnienia, poświęcając każdemu z nich krótki tekst, którego przeczytanie zajmuje nie więcej niż pół minuty. Wybitni specjaliści zrezygnowali z naukowego żargonu, aby ciekawie i przystępnie wyjaśnić nawet złożone problemy. Dzięki temu powstały atrakcyjnie opracowane kompendia wiedzy , które pozwalają lepiej zrozumieć otaczający świat.

Napisz recenzję o produkcie: 30 sekund o teorii kwantów