Opinie o Nas

biznes

Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 41-50 z 748

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 41-50 z 748

Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (e-book) Donald J. Trump, Don Sexton
    E-booki |
    49,50 zł 52,97 zł Oszczędzasz 3,47 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa: Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych......
  2. Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technol ... Nate Silver
    E-booki |
    44,50 zł 47,62 zł Oszczędzasz 3,12 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Nate Silver wyjaśnia, dlaczego jedni eksperci są niemal jasnowidzami, a inni formułują zupełnie bezużyteczne prognozy, oraz dlaczego musimy tworzyć plany na wpadek nieprzewidzianych wydarzeń. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chciałby wiedzieć, co......
  3. Sztuka rynkologii (e-book) Jacek Kotarbiński
    E-booki |
    36,00 zł 38,52 zł Oszczędzasz 2,52 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt,......
  4. W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w konta ... Wayne Breitbarth
    E-booki |
    36,00 zł 38,52 zł Oszczędzasz 2,52 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Przekuj wirtualne kontakty w realne korzyści! Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są......
  5. PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej fir ... Marcin Pietraszek
    E-booki |
    31,50 zł 33,71 zł Oszczędzasz 2,21 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z . Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA......
  6. E-konsument w Europie - komparatywna analiza zacho ... Magdalena Jaciow, Robert Wolny, Agata Stolecka - Makowska
    E-booki |
    31,50 zł 33,71 zł Oszczędzasz 2,21 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju......
  7. Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (e-book) Arkadiusz Bednarski
    E-booki |
    44,50 zł 47,62 zł Oszczędzasz 3,12 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność......
  8. Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną mark ... Dorie Clark
    E-booki |
    40,50 zł 43,34 zł Oszczędzasz 2,84 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Być może potrzeba nadal jest matką wynalazku, ale dzisiejszy, wciąż zmieniający się świat wymaga od nas tego, abyśmy odkrywali siebie na nowo - czasami nawet kilkakrotnie. Nie znam żadnego lepszego poradnika, który pomagałby przejść ten trudny proces.......
  9. Google Analytics dla marketingowców (e-book) Martyna Zastrożna
    E-booki |
    36,00 zł 38,52 zł Oszczędzasz 2,52 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline'owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które......
  10. 5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjowa ... Anna M. Łabuz
    E-booki |
    31,50 zł 33,71 zł Oszczędzasz 2,21 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować......
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 41-50 z 748

Ustaw kierunek malejący
na stronę