Opinie o Nas

biznes

Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 145-180 z 1082

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 145-180 z 1082

Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Badania marketingowe. Rozdział 11 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  2. Badania marketingowe. Rozdział 10 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  3. Badania marketingowe. Rozdział 6 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  4. Badania marketingowe. Rozdział 4 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  5. Badania marketingowe. Rozdział 7 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  6. Badania marketingowe. Rozdział 5 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  7. Badania marketingowe. Rozdział 8 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  8. Badania marketingowe. Rozdział 1 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  9. Badania marketingowe. Rozdział 3 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  10. Badania marketingowe. Rozdział 2 (e-book)
    E-booki |
    8,50 zł 9,10 zł Oszczędzasz 0,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT “BADANIA MARKETINGOWE” REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej......
  11. Ekonomia przyszłości (e-book)
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Świat […] można intelektualnie ogarnąć. Nigdy do końca i nigdy w pełni, ale w dużej mierze. Tym większej, im szerzej i głębiej na tę rzeczywistość się patrzy. Szerzej i głębiej oznaczać musi interdyscyplinarnie i nieortodoksyjnie, krytycznie......
  12. Ekonomia umiaru - realna perspektywa? (e-book)
    E-booki |
    62,50 zł 66,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodko w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedzi na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji. Podejście......
  13. Mobbing w firmie (e-book)
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Tematyka mobbingu jako jednego z wymiarów patologii organizacji spotyka się z dużym zainteresowaniem teoretyków i praktyków. Dostosowanie polskiego prawa pracy do standardów unijnych znacznie przyspieszyło zmiany w tym obszarze w naszym kraju. Popularyzacja......
  14. Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomi ...
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Książka powstała jako wynik ich studiów oraz grantu NCN dzięki, któremu możliwe było przeprowadzenie badań na temat przedsiębiorczości nieproduktywnej w Polsce. To pierwsze obszerne opracowanie naukowe dotyczące zjawiska przedsiębiorczości nieproduktywnej......
  15. E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy ( ...
    E-booki |
    71,50 zł 76,60 zł Oszczędzasz 5,10 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny......
  16. Liderki biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat (e ...
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu. 13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman. Poruszone są w niej kwestie: · partnerstwa w biznesie, · równowagi między życiem prywatnym a zawodowym,......
  17. Rachunkowość finansowa i podatkowa (e-book)
    E-booki |
    76,00 zł 81,40 zł Oszczędzasz 5,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Nowe, uaktualnione i poszerzone wydanie cieszącego się dużą popularnością podręcznika z dziedziny rachunkowości finansowej z uwzględnieniem zagadnień podatkowych! Autorzy powołują się na najnowsze rozwiązania prawne, obowiązujące w 2010 roku, w......
  18. Public relations (e-book)
    E-booki |
    49,50 zł 53,00 zł Oszczędzasz 3,50 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR......
  19. Marketing usług turystycznych (e-book)
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług......
  20. Designing a health tourism product structure model ... Diana Dryglas
    E-booki |
    71,50 zł 76,60 zł Oszczędzasz 5,10 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management. The comprehensiveness of the literature review and the robustness of the empirical re-search make it an invaluable source of information for both academics......
  21. Lobbing i grupy interesu w Unii Europejskiej. Proc ... Urszula Kurczewska
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Wraz z rozwojem procesów integracyjnych i nowych obszarów współpracy wzrosło znaczenie grup interesu w procesie podejmowania decyzji w Unii Europejskiej. Działalność lobbystów stała się integralnym elementem tworzenia polityki, szansą na uwzględnienie......
  22. Business Intelligence (e-book) Jerzy Surma
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano......
  23. Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozd ... Radosław Kałużny, Agnieszka Kryśkiewicz-Burnos, Agnieszka Piechocka-Kałużna
    E-booki |
    62,50 zł 66,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Książka, przeznaczona dla osób zajmujących się audytem zewnętrznym, szczegółowo wyjaśnia, jak przygotowywać dokumentację badań sprawozdań finansowych z uwzględnieniem przepisów prawnych obowiązujących od 1 stycznia 2010 r. Autorzy, pracownicy......
  24. Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynaro ... Marta Anastazja Wiśniewska
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    W książce omówiono zagadnienie efektywności inwestowania na międzynarodowych rynkach nieruchomości. Na podstawie danych zebranych z 15 lat i z 33 rynków krajowych i strefy euro autorka podjęła próbę odpowiedzi na pytanie, czy i w jakiej mierze inwestowanie......
  25. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystyc ... Władysław Biczysko
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu, finansów itp.......
  26. Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku mi ... Małgorzata Bartosik-Purgat
    E-booki |
    62,50 zł 66,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi......
  27. Biała Księga. Blockchain (e-book) Paweł Oksanowicz
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Na czym polega „rewolucja blockchain” i kogo konkretnie dotyczy? Jak zmieni modele biznesowe, finanse firm i jak wpłynie na życie pojedynczych ludzi? Będzie ułatwieniem czy zagrożeniem? Technologia blockchain wymusza liczne zmiany w sposobach zawierania,......
  28. Sztuka czy biznes? (e-book) Dorota Żaglewska
    E-booki |
    62,50 zł 66,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Rynek antykwaryczny jest bogaty w osobliwości: zarówno ludzi, jak i przedmioty. Pracownicy galerii, antykwariusze, marszandzi, kolekcjonerzy czy eksperci to prawdziwi gawędziarze, specjaliści w czarowaniu słowem. Z mówienia o sztuce i pieniądzach uczynili......
  29. Public finances and the new economic governance in ... Stanisław Owsiak
    E-booki |
    107,50 zł 115,10 zł Oszczędzasz 7,60 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    This work is an attempt to assess to what extent the new economic governance of the EU helped to discipline public finances in the member states. The poor institutional design of the EU, the authors point out, magnified the negative fiscal effects of the last......
  30. Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademic ... Eugeniusz Michalski
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny......
  31. Analiza finansowa przedsiębiorstwa (e-book) Przemysław Pomykalski, Bożyna Pomykalska
    E-booki |
    62,50 zł 66,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem, kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz stosowane w praktyce standardy, modele......
  32. Inwestowanie w wartość. Jak zostać skutecznym inwe ... Arnold Glen
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    […] rynek – podobnie jak Bóg – pomaga tym, którzy pomogli sami sobie, jednak – w przeciwieństwie do Boga – nie przebacza tym, którzy nie wiedzą , co czynią […]. (W.E. Buffett, fragment listu do akcjonariuszy Berkshire Hathaway Inc.) Książka......
  33. Polak w świecie finansów (e-book) Dominika Maison
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    „W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności.......
  34. Zaufanie w zarządzaniu (e-book) Joanna Paliszkiewicz
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników......
  35. Rachunkowość grup kapitałowych (e-book) Marzena Remlein
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Nowoczesny podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości! Książka podzielona jest na trzy części. W pierwszej z nich Autorka omawia powstawanie grup kapitałowych i ich politykę......
  36. Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzyna ... Sylwia Białas
    E-booki |
    44,50 zł 47,70 zł Oszczędzasz 3,20 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników......
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 145-180 z 1082

Ustaw kierunek malejący
na stronę