Opinie o Nas

marketing

Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 1-36 z 40

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 1-36 z 40

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Media Economics Economic Issues in the Media Theor ... Aleksandra Pethe, Dorota Marquardt, Jerzy Gołuchowski, Marek Łuczak, Bogusław Nierenberg, Marzena Barańska
    E-booki |
    35,50 zł 39,00 zł Oszczędzasz 3,50 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune.” In the......
  2. Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy ... Grzegorz Miłkowski
    E-booki |
    36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą......
  3. Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własnośc ... Szymon Okoń, Anna Grzywińska
    E-booki |
    31,50 zł 34,90 zł Oszczędzasz 3,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Patent na innowację! Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe Skuteczna ochrona własności przemysłowej Efektywne zarządzanie i wycena Aspekty międzynarodowe i europejskie Praktyczne przykłady Wszelkie prawa zastrzeżone Wynalazki......
  4. Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę n ... Anna Piwowarska
    E-booki |
    40,50 zł 44,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym......
  5. Godzina dziennie z Facebook marketingiem (e-book) Mari Smith, Chris Treadaway
    E-booki |
    62,50 zł 69,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy! Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów......
  6. Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzysta ... John Jantsch
    E-booki |
    36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom –......
  7. Prezentacje. Po prostu! (e-book) Piotr Bucki
    E-booki |
    44,50 zł 49,00 zł Oszczędzasz 4,50 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Ciekawie i na temat Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie......
  8. Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych ... Andrew Sobel, Jerold Panas
    E-booki |
    31,00 zł 34,00 zł Oszczędzasz 3,00 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą......
  9. Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozw ... Patrick Lencioni
    E-booki |
    36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania. W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista......
  10. Marketing dla bystrzaków. Wydanie V (e-book) Jeanette McMurtry
    E-booki |
    38,00 zł 41,83 zł Oszczędzasz 3,83 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo......
  11. VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści ... Piotr Bucki
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który......
  12. New media in the marketing communication of enterp ... Małgorzata Bartosik-Purgat
    E-booki |
    80,50 zł 86,20 zł Oszczędzasz 5,70 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing,......
  13. Uwiedź klienta. Marketing w social mediach (e-book ... Monika Czaplicka
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele......
  14. Marketing Analytics (e-book) Mike Grigsby
    E-booki |
    71,50 zł 76,60 zł Oszczędzasz 5,10 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do......
  15. Mity PR-u (e-book) Rich Leigh
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    "Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie......
  16. Rebranding (e-book) Barbara Mróz-Gorgoń
    E-booki |
    71,50 zł 76,60 zł Oszczędzasz 5,10 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie......
  17. Visual Storytelling (e-book) Monika Górska
    E-booki |
    62,50 zł 66,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Nie wystarcza ci tylko oglądanie rzeczywistości, chcesz ją chronić od zapomnienia, szukasz w niej sensu, chcesz mieć na nią wpływ. Tam, gdzie inni widzą kawałek muru, ty potrafisz dojrzeć w rysach i pęknięciach kształt pięknej kobiety. Bez większych......
  18. Neuromarketing (e-book) Roger Dooley
    E-booki |
    53,50 zł 57,30 zł Oszczędzasz 3,80 zł
    • e-book
    Produkt do pobrania
    Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe......
  19. Marketing Premium (e-book) Dominika Trawka
    E-booki |
    44,50 zł 49,00 zł Oszczędzasz 4,50 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy......
  20. Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo (e-book) Robert Kozak
    E-booki |
    39,00 zł 42,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Przywództwo to proces, czyli nigdy nie możesz przestać się kształcić i rozwijać! Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia, napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Na podstawie......
  21. Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualn ... Arkadiusz Bednarski
    E-booki |
    49,50 zł 54,90 zł Oszczędzasz 5,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne,......
  22. Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż (e-book) Robert Kozak
    E-booki |
    39,00 zł 42,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje! Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napisana......
  23. Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczes ... Clotaire Rapaille
    E-booki |
    45,00 zł 49,90 zł Oszczędzasz 4,90 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów,......
  24. Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość ... Wojciech Budzyński
    E-booki |
    36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z......
  25. Plan lotu prawdziwy sekret sukcesu (e-book) Brian Tracy
    E-booki |
    31,50 zł 34,90 zł Oszczędzasz 3,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Bestseller autorstwa Rhondy Byrne The Secret dotyczy potężnych efektów osiąganych dzięki wizualizacji sukcesu i uaktywnieniu Prawa Przyciągania. Wielu ludzi uważa jednak, że tylko myślenie o tym, czego się pragnie, chociaż dobre na początek, nie wystarcza.......
  26. Sekrety podejmowania trafnych decyzji (e-book) Roger Dawson
    E-booki |
    40,50 zł 44,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Sekrety podejmowania trafnych decyzji to trzecia z naszej serii książka znanego na całym świecie mistrza negocjacji, autora bestsellera Sekrety negocjacji dla biznesmenów. Autor, Roger Dawson, był dwa razy w Polsce, gdzie prowadził cieszące się dużym......
  27. E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka (e-bo ... Grzegorz Mazurek
    E-booki |
    49,50 zł 54,90 zł Oszczędzasz 5,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy......
  28. Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla sw ... Donald Miller
    E-booki |
    40,50 zł 44,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje......
  29. Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli (e-book ... Bartow J. Elmore
    E-booki |
    31,00 zł 33,90 zł Oszczędzasz 2,90 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    HISTORIA KULTOWEGO NAPOJU. Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz......
  30. Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. ... Eric Siegel
    E-booki |
    40,50 zł 44,90 zł Oszczędzasz 4,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie......
  31. Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu. Podręc ... Wojciech Chmielewski
    E-booki |
    17,50 zł 19,10 zł Oszczędzasz 1,60 zł
    • e-book
    • -8%
    Produkt do pobrania
    Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych......
  32. Marketing 4.0 (e-book) Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
    E-booki |
    36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy......
  33. Magia sprzedaży. Techniki i ćwiczenia (e-book) Robert Grzybek
    E-booki |
    31,50 zł 34,90 zł Oszczędzasz 3,40 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są  potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała.......
  34. Marketing 3.0 (e-book) Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
    E-booki |
    36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • e-book
    • -10%
    Produkt do pobrania
    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne......
  35. Plan lotu (e-book) Brian Tracy
    E-booki |
    32,50 zł 35,90 zł Oszczędzasz 3,40 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Bestseller autorstwa Rhondy Byrne The Secret dotyczy potężnych efektów osiąganych dzięki wizualizacji sukcesu i uaktywnieniu Prawa Przyciągania. Wielu ludzi uważa jednak, że tylko myślenie o tym, czego się pragnie, chociaż dobre na początek, nie wystarcza.......
  36. Techniki menedżerskie. Skuteczne zarządzanie firmą ... Zbigniew Pawlak, Jan Antoszkiewicz
    E-booki |
    32,50 zł 35,90 zł Oszczędzasz 3,40 zł
    • e-book
    • -9%
    Produkt do pobrania
    Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę......
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 1-36 z 40

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę