Opinie o Nas

marketing

Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 1-36 z 73

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 1-36 z 73

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - poraż ... Matt Haig
    Książki | okładka twarda
    17,48 zł 25,00 zł Oszczędzasz 7,52 zł
    • -30%
    Wysyłamy w 24h
    Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.......
  2. Marketing Marketing
    -
    +
    Porównaj
    Marketing Philip Kotler
    Książki | okładka miękka
    68,51 zł 119,00 zł Oszczędzasz 50,49 zł
    • -42%
    Wysyłamy w 24h
    Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania......
  3. Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
    -
    +
    Porównaj
    Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku Klaudia Cymanow-Sosin
    Książki | okładka miękka
    24,00 zł 29,00 zł Oszczędzasz 5,00 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi......
  4. Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych
    -
    +
    Porównaj
    Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych Steve Sims
    Książki | okładka miękka
    33,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 6,90 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Gdy ktoś mający posłuch opowie pięciu osobom na przyjęciu, że jesteś magicznym złotym pyłem, którego koniecznie potrzebują, zyskasz znacznie więcej niż dzięki dwudziestu tysiącom e-maili.
    Chcesz poznać sztukę zdobywania rekomendacji?
    Jesteś......
  5. Szpitalny oddział ratunkowy. Zarządzanie operacyjne i optymalizacja Szpitalny oddział ratunkowy. Zarządzanie operacyjne i optymalizacja
    -
    +
    Porównaj
    Szpitalny oddział ratunkowy. Zarządzanie operacyjn ... John Shiver, David Eitel
    Książki | okładka miękka
    46,00 zł 49,00 zł Oszczędzasz 3,00 zł
    • -6%
    Wysyłamy w 24h
    Sprawne funkcjonowanie szpitalnych oddziałów ratunkowych jest bardzo ważne dla zarządzających placówkami opieki zdrowotnej. Ich decyzje są istotne nie tylko dla pacjentów, personelu, ale i całej społeczności lokalnej. Autorzy książki pokazują, jak......
  6. Zarządzanie podmiotem leczniczym akredytowanym Zarządzanie podmiotem leczniczym akredytowanym
    -
    +
    Porównaj
    Zarządzanie podmiotem leczniczym akredytowanym Joanna Mrowicka, Łukasz Małecki-Tepicht, Małgorzata Jabłońska
    Książki | okładka miękka
    157,50 zł 169,00 zł Oszczędzasz 11,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Sieć szpitali akredytowanych to wysokospecjalistyczne, dobrze zarządzane podmioty lecznicze, niemające praktycznie konkurencji w sektorze prywatnym. Akredytacja podmiotów leczniczych oznacza: branżowość oceny, finansowanie ze środków publicznych w zakresie......
  7. Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
    -
    +
    Porównaj
    Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej Andrzej Kłosowski
    Książki | okładka miękka
    120,00 zł 129,00 zł Oszczędzasz 9,00 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni

    W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza,......
  8. Komercyjne świadczenie usług medycznych przez szpitale publiczne Komercyjne świadczenie usług medycznych przez szpitale publiczne
    -
    +
    Porównaj
    Komercyjne świadczenie usług medycznych przez szpi ... Sebastian Sikorski, Waldemar Malinowski, Ewelina Nojszewska
    Książki | okładka miękka
    129,50 zł 139,00 zł Oszczędzasz 9,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Książka zawiera wnikliwą analizę kontrowersyjnego zagadnienia, jakim jest odpłatne leczenie przez szpitale publiczne, zaprezentowanego w ujęciu prawnym i ekonomicznym, a także ze szczególnym uwzględnieniem problemów pojawiających się w praktyce. W opracowaniu......
  9. Model wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa szpitalnego Model wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa szpitalnego
    -
    +
    Porównaj
    Model wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa ... Magdalena Kludacz-Alessandri
    Książki | okładka miękka
    92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Książka przedstawia propozycję modelu wyceny świadczeń zdrowotnych dla lecznictwa stacjonarnego w Polsce. Obejmuje on zarówno zasady ustalania kosztów świadczeń zdrowotnych na poziomie szpitala, jak i rekomendacje w zakresie sposobu wyceny świadczeń......
  10. Zarządzanie ewolucyjnymi zmianami w szpitalach publicznych. Teoria i praktyka Zarządzanie ewolucyjnymi zmianami w szpitalach publicznych. Teoria i praktyka
    -
    +
    Porównaj
    Zarządzanie ewolucyjnymi zmianami w szpitalach pub ... Piotr Lenik
    Książki | okładka miękka
    120,00 zł 129,00 zł Oszczędzasz 9,00 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    W książce ukazano menedżerską perspektywę zarządzania zmianami w publicznych podmiotach ochrony zdrowia, głównie szpitalach publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian w szpitalach publicznych oraz zarządzania kapitałem ludzkim w tzw.......
  11. Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka
    -
    +
    Porównaj
    Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i prakt ... Urszula Religioni
    Książki | okładka miękka
    73,50 zł 79,00 zł Oszczędzasz 5,50 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    W publikacji kompleksowo omówiono problematykę gospodarowania lekiem w podmiotach leczniczych - począwszy od zamówienia leków aż do ich podania pacjentom - ze szczególnym uwzględnieniem metod optymalizujących ten proces. Zawarto w niej m.in.:


    praktyczne......
  12. Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzystaniem wybranych rozwiązań ICT Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzystaniem wybranych rozwiązań ICT
    -
    +
    Porównaj
    Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzysta ... Karol Korczak, Tomasz Adam Karkowski
    Książki | okładka miękka
    92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    W publikacji omówiono problematykę zarządzania wiedzą w ochronie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. Information and Communication Technologies - ICT). Rozwiązania ICT są bardzo ważnym......
  13. Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
    -
    +
    Porównaj
    Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku Andrzej Szromnik
    Książki | okładka miękka
    92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę......
  14. Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
    -
    +
    Porównaj
    Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, model ... Ewa Glińska
    Książki | okładka twarda
    92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych......
  15. Świadczenia szpitalne w powiązaniu z procesami zaopatrzenia medycznego i niemedycznego Świadczenia szpitalne w powiązaniu z procesami zaopatrzenia medycznego i niemedycznego
    -
    +
    Porównaj
    Świadczenia szpitalne w powiązaniu z procesami zao ... Tomasz Adam Karkowski
    Książki | okładka miękka
    46,00 zł 49,00 zł Oszczędzasz 3,00 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Celem książki jest pokazanie uwarunkowań świadczeń szpitalnych w powiązaniu z procesami zaopatrzenia zarówno medycznego, jak i niemedycznego, które mają wpływ na bezpieczeństwo pacjenta, minimalizację ?błędów niemedycznych? i uzyskanie satysfakcji......
  16. Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 2. Zdrowie człowieka a środowisko Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 2. Zdrowie człowieka a środowisko
    -
    +
    Porównaj
    Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 2. Zdrowie c ... Andrzej Denys
    Książki | okładka miękka
    64,50 zł 69,00 zł Oszczędzasz 4,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Książka jest kontynuacją części pierwszej publikacji pt. Zagrożenia zdrowia publicznego. Wybrane zagadnienia, stanowiącej analizę problematyki zapewnienia obywatelom bezpieczeństwa zdrowotnego, omawiającej wiele zagrożeń zdrowotnych oraz skutecznych......
  17. Zarządzanie progresywne zdrowiem. Kierunki, strategie, metody Zarządzanie progresywne zdrowiem. Kierunki, strategie, metody
    -
    +
    Porównaj
    Zarządzanie progresywne zdrowiem. Kierunki, strate ... Violetta Korporowicz
    Książki | okładka miękka
    83,00 zł 89,00 zł Oszczędzasz 6,00 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    W publikacji omówiono zagadnienia niezbędne do nowoczesnego, progresywnego zarządzania w ochronie zdrowia, którego istota polega na łączeniu licznych dyscyplin wiedzy (ekonomii, prawa, psychologii, socjologii) przy jednoczesnym uwzględnieniu perspektywy......
  18. Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
    -
    +
    Porównaj
    Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdro ... Henryk Mruk
    Książki | okładka miękka
    55,00 zł 59,00 zł Oszczędzasz 4,00 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 24h
    Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania......
  19. Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach
    -
    +
    Porównaj
    Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków ci ... Alexander Elder
    Książki | okładka twarda
    92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Każdy początkujący inwestor giełdowy wie, jak należy kupować, ale to właśnie umiejętność sprzedaży w dobrym momencie daje przewagę nad tłumem. Spadki na giełdzie są znacznie szybsze niż wzrosty, a znajomość krótkiej sprzedaży podwaja nasze......
  20. Mierzenie efektywności w ochronie zdrowia Mierzenie efektywności w ochronie zdrowia
    -
    +
    Porównaj
    Mierzenie efektywności w ochronie zdrowia Andrew Street, Rowena Jacobs, Peter C. Smith
    Książki | okładka miękka
    64,50 zł 69,00 zł Oszczędzasz 4,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Wydatki na ochronę zdrowia mają znaczny udział w budżetach narodowych, dlatego dążenie do efektywności stało się najważniejszym celem decydentów w większości systemów ochrony zdrowia. Analiza i pomiar efektywności są jednak niezwykle złożonym......
  21. Prawo i psychologia w ochronie zdrowia Prawo i psychologia w ochronie zdrowia
    -
    +
    Porównaj
    Prawo i psychologia w ochronie zdrowia Danuta Głowacka Maria, Ewa Mojs
    Książki | okładka miękka
    46,00 zł 49,00 zł Oszczędzasz 3,00 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Książka porusza zagadnienia dotyczące aktualnych regulacji prawnych w ochronie zdrowia, zarówno w zakresie organizacji podmiotów opieki zdrowotnej, jak i praw pacjenta czy praw lekarza i jego zobowiązań wobec pacjenta.




    Autorzy przybliżyli zagadnienia......
  22. Marketing usług Marketing usług
    -
    +
    Porównaj
    Marketing usług Agata Jonas, Tomasz Smoleń, W.Jan Wiktor, Anna Czubała
    Książki | okładka miękka
    46,50 zł 49,90 zł Oszczędzasz 3,40 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 24h
    Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych.......
  23. Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach ak Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach ak
    -
    +
    Porównaj
    Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabroni ... Marcin Stupak, Mateusz Dończyk
    Książki | okładka miękka
    92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    Wysyłamy w 5-7 dni
    W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego......
  24. Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
    -
    +
    Porównaj
    Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura ... Joanna Polańska-Solarz
    Książki | okładka miękka
    64,50 zł 69,00 zł Oszczędzasz 4,50 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy......
  25. Marketing dla bystrzaków. Wydanie V Marketing dla bystrzaków. Wydanie V
    -
    +
    Porównaj
    Marketing dla bystrzaków (wydanie V) Jeanette McMurtry
    Książki | okładka miękka
    45,50 zł 49,00 zł Oszczędzasz 3,50 zł
    Wysyłamy w 24h
    Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

    Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

    Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

    Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe......
  26. Jak się dobrze sprzedać Jak się dobrze sprzedać
    -
    +
    Porównaj
    Jak się dobrze sprzedać Napoleon Hill
    Książki | okładka miękka
    31,00 zł 37,50 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy......
  27. Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
    -
    +
    Porównaj
    Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strach ... Siergiej Pawłow, Nikolas Koro, Igor Kozula
    Książki | okładka miękka
    33,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 6,90 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

    Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy......
  28. Umysł lidera. Wydanie 2. Umysł lidera. Wydanie 2.
    -
    +
    Porównaj
    Umysł lidera. Wydanie 2. Iwona Majewska-Opiełka
    Książki | okładka miękka
    24,00 zł 29,00 zł Oszczędzasz 5,00 zł
    Wysyłamy w 24h
    Przedmowa prof. dr. hab. Zygmunta Kołodziejaka, Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. To pierwsza chyba na polskim rynku książka ujmująca całościowo problemy zarządzania i kierowania ludźmi, adresowana do polskich liderów i ludzi......
  29. E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
    -
    +
    Porównaj
    E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunik ...
    Książki | okładka miękka
    37,00 zł 44,90 zł Oszczędzasz 7,90 zł
    • -18%
    Wysyłamy w 24h
    Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni......
  30. Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli
    -
    +
    Porównaj
    Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli Bartow J. Elmore
    Książki | okładka miękka
    33,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 6,90 zł
    Wysyłamy w 24h
    HISTORIA KULTOWEGO NAPOJU. Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz......
  31. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Po co jest PR? Łukasz Zając
    Książki | okładka miękka
    28,00 zł 34,00 zł Oszczędzasz 6,00 zł
    • -18%
    Wysyłamy w 24h
    Książka "Po co jest PR?" pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
    Łukasz......
  32. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre ... Joanna Sajko-Stańczyk
    Książki | okładka miękka
    37,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 2,90 zł
    • -7%
    Wysyłamy w 24h
    Pan i Pani w jednej firmie

    Dwudziestowieczna rewolucja obyczajowa za nami. Kobiety wyszły ze strefy domowej, wsiadły na traktory, wstąpiły do wojska i poleciały w kosmos. Ręka w rękę z mężczyznami. Mówiąc bardziej prozaicznie, obie płcie spotykają......
  33. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Ekrany piśmienności. O przyjemnościach tekstu w ep ... Andrzej Gwóźdź (red.)
    Książki | okładka miękka
    41,50 zł 45,00 zł Oszczędzasz 3,50 zł
    Wysyłamy w 24h
    Ekrany piśmienności nie mają charakteru nowinek technicznych, nie roszczą sobie pretensji do roli przewodnika po najnowszych zjawiskach cyfrowej piśmienności. Mimo to rozważania czternastu autorów (wśród nich klasyków tematu) wpisują się w zestaw......
  34. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, o który ... Bertrand Cesvet, Tony Babinski, Eric Alper
    Książki | okładka twarda
    60,00 zł 73,00 zł Oszczędzasz 13,00 zł
    Wysyłamy w 24h
    Spraw, aby to konsumenci byli zaangażowani w popularyzację Twoich produktów!
    Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej......
  35. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Sprzedawcy wartości James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus
    Książki | okładka miękka
    52,00 zł 63,00 zł Oszczędzasz 11,00 zł
    Wysyłamy w 24h
    Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali......
  36. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    O krok dalej. Jak motywować pracowników Chris Brady, David MacLeod
    Książki | okładka miękka
    60,00 zł 73,00 zł Oszczędzasz 13,00 zł
    • -18%
    Wysyłamy w 24h
    O krok dalej to książka o zaangażowaniu i jego decydującym wpływie na sukces rynkowy każdej firmy. To ono właśnie - w połączeniu z jasnością celów, zdecydowanym kierownictwem i szacunkiem dla pracowników - pozwala na osiągnięcie sukcesu niezależnie......
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 1-36 z 73

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę