Opinie o Nas

marketing

Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 65

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 65

Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Zdjęcie główne Zdjęcie główne
    -
    +
    Porównaj
    Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - poraż ... Matt Haig
    Książki | okładka twarda
    19,53 zł 25,00 zł Oszczędzasz 5,47 zł
    • -22%
    Wysyłamy w 24h
    Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.......
  2. Internet dla każdego Internet dla każdego
    -
    +
    Porównaj
    Internet dla każdego Witold Sikorski
    Książki | okładka miękka
    24,00 zł 28,90 zł Oszczędzasz 4,90 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    Książka przeznaczona jest dla początkujących użytkowników Internetu, którzy nie znają wielu jego zastosowań, w szczególności dla słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
    Dwa pierwsze rozdziały książki poświęcono sposobom połączenia z siecią......
  3. Jak się dobrze sprzedać Jak się dobrze sprzedać
    -
    +
    Porównaj
    Jak się dobrze sprzedać Napoleon Hill
    Książki | okładka miękka
    31,00 zł 37,50 zł Oszczędzasz 6,50 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy......
  4. Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
    -
    +
    Porównaj
    Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strach ... Siergiej Pawłow, Nikolas Koro, Igor Kozula
    Książki | okładka miękka
    33,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 6,90 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

    Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy......
  5. Umysł lidera. Wydanie 2. Umysł lidera. Wydanie 2.
    -
    +
    Porównaj
    Umysł lidera. Wydanie 2. Iwona Majewska-Opiełka
    Książki | okładka miękka
    24,00 zł 29,00 zł Oszczędzasz 5,00 zł
    Wysyłamy w 24h
    Przedmowa prof. dr. hab. Zygmunta Kołodziejaka, Rektora Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. To pierwsza chyba na polskim rynku książka ujmująca całościowo problemy zarządzania i kierowania ludźmi, adresowana do polskich liderów i ludzi......
  6. Marketing Mody. Strategia i promocja Marketing Mody. Strategia i promocja
    -
    +
    Porównaj
    Marketing Mody. Strategia i promocja Harriet Posner
    Książki | okładka miękka
    57,00 zł 69,00 zł Oszczędzasz 12,00 zł
    • -17%
    Wysyłamy w 24h
    Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w......
  7. E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
    -
    +
    Porównaj
    E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunik ... Wiesław Godzic (red.), Zbigniew Bauer (red.)
    Książki | okładka miękka
    37,00 zł 44,90 zł Oszczędzasz 7,90 zł
    Wysyłamy w 24h
    Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni......
  8. Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
    -
    +
    Porównaj
    Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Miles Young
    Książki | okładka twarda
    65,00 zł 79,00 zł Oszczędzasz 14,00 zł
    • -18%
    Wysyłamy w 5-7 dni
    David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe......
  9. Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli
    -
    +
    Porównaj
    Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli Bartow J. Elmore
    Książki | okładka miękka
    22,94 zł 39,90 zł Oszczędzasz 16,96 zł
    • -43%
    Wysyłamy w 24h
    HISTORIA KULTOWEGO NAPOJU. Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz......
  10. CONTENT. Elementarna cząstka marketingu CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
    -
    +
    Porównaj
    CONTENT. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb
    Książki | okładka twarda
    41,00 zł 49,90 zł Oszczędzasz 8,90 zł
    • -18%
    Wysyłamy w 24h
    Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki......
Zobacz jako Lista Siatka

Produkty 1-10 z 65

Ustaw kierunek malejący
na stronę