A Good Time to be a Girl: Don’t Lean In, Change the System

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia: 0 - 69,99 PLN > 69,99 PLN Czas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł 0 zł 1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) 16.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online) 12.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) 13.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Wysyłka zagraniczna Sprawdź szczegóły >
72,00 zł 79,90 zł Oszczędzasz 7,90 zł
From the founder of the worldwide 30% Club campaign comes a career book for women in a transforming world who don't just want to lean in, but instead, shatter the paradigm as we know it.

‘I absolutely love her, I think she’s such a force for good’ - Pandora Sykes, The High Low

In A Good Time to be a Girl, Helena Morrissey sets out how we might achieve the next big breakthrough towards a truly inclusive modern society.

Drawing on her experience as a City CEO, mother of nine, and founder of the influential 30% Club which campaigns for gender-balanced UK company boards, her manifesto for new ways of working, living, loving and raising families is for everyone, not just women. Making a powerful case for diversity and difference in any workplace, she shows how, together, we can develop smarter thinking and broader definitions of success. Gender balance, in her view, is an essential driver of economic prosperity and part of the solution to the many problems we face today.

Her approach is not aimed merely at training a few more women in working practices that have outlived their usefulness. Instead, this book sets out a way to reinvent the game – not at the expense of men but in ways that are right and relevant for a digital age. It is a powerful guide to success for us all.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: A Good Time to be a Girl: Don’t Lean In, Change the System
Twoja ocena
Ocena ogólna