A Guide to Socially-Informed Research for Architects and Designers

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
191,90 zł

Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem ceny aktualnej: 178,50 zł.

This book offers an efficient set of step-by-step tips and overarching lessons about how to gather useful, meaningful, and socially-informed data about clients’ and other stakeholders' experiences in architecture and interior design professions.

In this guide, author Michelle Janning helps the design professional conduct ongoing evaluation of design projects, create useful pre- and post-design evaluations, frame effective questions for improved future design, involve various stakeholders in the research process, and focus on responsible and evidence-based human-centered design to improve the relationship between design and people’s experiences. Examining a variety of both large- and small-scale project examples from different institutional realms, including healthcare sites, schools, residences, eating establishments, museums, and theaters, this book highlights not only the overlap in these types of projects but also the differences between project sizes that may impact the methods used in any given project. It also offers tools for how to communicate design success to audiences that include potential clients, occupants, and other designers.

A Guide to Socially-Informed Research for Architects and Designers is a go-to reference for design professionals interested in using accessible social scientific methods to gather essential and practical information from people who occupy the spaces they design and to do so in an ethical, inclusive, and socially-informed way in order to enhance social sustainability in the built environment.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: A Guide to Socially-Informed Research for Architects and Designers
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.