Artificial Hells: Participatory Art and the Politics of Spectatorship

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
104,50 zł Oszczędzasz 11,40 zł

Powyższa cena jest również najniższą ceną z 30 dni przed wprowadzeniem ceny aktualnej.

The award-winning, highly acclaimed Artificial Hells is the first historical and theoretical overview of socially engaged participatory art, known in the US as “social practice.” In recent decades, the art gallery and the museum have become a place for participatory art, where an audience is encouraged to take part in the artwork. This has been heralded as a revolutionary practise that can promote new emancipatory social relations. What was it is really? In this fully updated edition, Claire Bishop follows the trajectory of twentieth-century art and examines key moments in the development of a participatory aesthetic. This itinerary takes in Futurism and Dada; the Situationist International; Happenings in Eastern Europe, Argentina and Paris; the 1970s Community Arts Movement; and the Artists Placement Group. It concludes with a discussion of long-term educational projects by contemporary artists such as Thomas Hirschhorn, Tania Bruguera, Pawel Althamer and Paul Chan. Bishop challenges the political and aesthetic ambitions of participatory art this practise. She not only scrutinizes the emancipatory claims, but also provides an alternative to the ethical (rather than artistic) criteria invited by such artworks. In response Artificial Hells calls for a less prescriptive approach to art and politics, and for more compelling, troubling and bolder forms of participatory art and criticism.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Artificial Hells: Participatory Art and the Politics of Spectatorship
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.