BBC - Ziemia - Potęga planety (5 DVD)

• Kategorie: Filmy / dokument
    Filmy / produkcje telewizyjne
    Filmy / BBC
  • Nośnik: DVD
  • Ilość nośników: 5
  • Czas trwania: 4h 10min.
  • Dźwięk: DD 2.0 angielski, polski (lektor)
  • Napisy: polskie
  • Format obrazu: 16:9
  • EAN: 5906619092434
  • Data wydania: 2013-10-23

Wysyłamy w 5-7 dni

Wysyłamy w 5-7 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to 5-7 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia: 0 - 69,99 PLN > 69,99 PLN Czas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł 0 zł 1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) 16.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online) 12.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) 13.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Paczka w RUCHU (Płatność online) 9.99 zł 0 zł 2-3 dni robocze
Wysyłka zagraniczna Sprawdź szczegóły >
Atmosfera
W tym odcinku udamy się w podróż w stratosferę, odwiedzimy Syberię i dowiemy się, dlaczego Argentyna to jedno z najbardziej burzowych miejsc na Ziemi. To pozwoli nam zrozumieć, jak wyjątkowa jest atmosfera naszej planety i dlaczego jest tak niezwykle ważna dla utrzymania na niej życia.

Lodowce
Lód to może nic więcej niż zamrożona woda, a jednak ma niesamowitą moc. Opuszczając się 150 metrów w dół zamarzniętego wodospadu zobaczymy jak działa lód. Dowiemy się też jak wycofuje się olbrzymi lodowiec Jacobshavn, jak wpływał na naszą przeszłość i dlaczego jego zanikanie może zagrozić naszej przyszłości.

Oceany
Podróżując od Hawajów przez Amazonię i Etiopię do Morza Śródziemnego poznamy w tym odcinku historię oceanów - potężnych fal, ogromnych zalewów przypływowych, prądów morskich i niebezpieczeństw jakie czekają nas w przyszłości w związku z globalnym ociepleniem.

Wulkany
Wulkany mają okropną reputację. W rzeczywistości są jedną z najistotniejszych sił, jakie przyczyniły się do stworzenia naszej planety taką, jaką znamy ją dziś. Zsuwając się w jeziora lawy i nurkując w podwodnych jaskiniach zwanych cenotami, odkryjemy w tym odcinku, jak żar napędzający wulkany kieruje także najbardziej podstawowymi procesami na naszej planecie.

Wyjątkowa planeta
W tym odcinku szerzej przyjrzymy się roli Ziemi w przestrzeni kosmicznej. Trzeba było czterech i pół miliarda lat i kilku kolosalnych katastrof, żeby z martwej skały nasza planeta stała się taką, jaką znamy ją dziś.

Seria przyrodnicza produkcji BBC. Geolog, doktor Iain Stewart toczy niezwykłą i piękną opowieść o tym, co działo się na naszej planecie przez 4,6 miliarda lat od jej narodzin. Często napawające nas lękiem, ale i fascynujące siły kształtowały Ziemię, aż stała się taką, jaką znamy ją dziś. Nie odkryto drugiej plany podobnej do naszej, a historia kształtowania się naszego globu pomoże zrozumieć, jak jest on wyjątkowy