Becoming a Professional Life Coach: The Art and Science of a Whole-Person Approach

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 230,50 zł

An updated version of the best-selling therapist-to-coach transition text

The profession of life coaching is more necessary than ever in this time of pandemic-related uncertainty, the shift (in some cases, permanent) to remote learning and working, and the constant change that accompanies world events. With his best-selling Therapist as Life Coach, Patrick Williams introduced the therapeutic community to the career of life coach, and in the first and second editions of Becoming a Professional Life Coach, he and Diane S. Menendez covered basic principles and strategies for effective coaching.

Now Williams and Menendez bring a fresh take on the book that has taught thousands of coaches over fifteen years-with all-new information on the dialogue between coaches and clients, how to utilise metaphors


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Becoming a Professional Life Coach: The Art and Science of a Whole-Person Approach
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.