Beyond Dalit Theology: Searching for New Frontiers

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
131,90 zł
This book is a critique of Dalit theology, leading to proposals for the future directions of a theology of social transformation in India. Dalit theology has ruled the roost for the last forty years in the Indian theological landscape. It has captivated the theological imagination in India in spite of other theological movements, like tribal theology, green theology, and so on, which are relatively recent and have had little impact. Despite the dominance of Dalit theology, in the last decade many writers have questioned its social impact and theological efficacy.

This book takes advantage of the critique to make some proposals for doing a theology of social transformation in India. It explores new ways of doing Christology, pneumatology, and ecclesiology. In addition, it argues for the need of a public theology in the changing religious-political scenario in India.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Beyond Dalit Theology: Searching for New Frontiers
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.