Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – PAKIET 8 książek

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
98,50 zł 119,90 zł Oszczędzasz 21,40 zł

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

Przywództwo

Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć.

Dowiedz się, jak:

- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;

- budzić w organizacji poczucie celu;

- podejmować właściwe ryzyko;

- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;

Zarządzanie czasem

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego.

Dowiedz się, jak:

- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi  i rozmowami telefonicznymi;

- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;

- pokonać skłonność do zwlekania;

- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.

Negocjowanie

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. 

Dowiedz się, jak:

- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;

- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;

- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;

- oraz klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.

Delegowanie & kontrolowanie

Zarządzaj zespołem efektywnie.

Dowiedz się, jak:

- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;

- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;

- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;

- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.

Motywowanie

Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy.

Dowiedz się, jak:

- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;

- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;

- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;

- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego.

Strategia biznesowa

Naucz się myśleć bardziej efektywnie i podejmuj lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.

Dowiedz się, jak:

- zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego;

- wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych;

- zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii;

- mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.

Sukces osobisty

Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników.

Dowiedz się, jak:

- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);

- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;

- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);

- nawykowo prowadzić działania networkingowe.

Zarządzanie sprzedażą

Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze.

Dowiedz się, jak:

- opracować plan działań sprzedażowych;

- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;

- właściwie motywować ludzi do osiągani


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – PAKIET 8 książek
Twoja ocena
Ocena ogólna