China: The New Creative Power in Architecture

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
207,00 zł Oszczędzasz 22,90 zł

The building culture of China is currently one of the most innovative and most adventurous in the world because of the bold ways architects approach materials and genres as well as forms and functions. At the same time, it offers the opportunity to implement the most daring designs in the shortest possible time, as both the expertise and the necessary manpower are available. While technology and tradition play an important role, so do sustainability and ecological concepts aiming at achieving a harmonious interplay between the respective building and its surroundings.

This volume features a wide range of typologies, styles, and locations that have one thing in common – their architects come from China and make the world stop and take notice of their work. The author presents the most important and interesting contemporary offices and designers and their most significant projects at home and abroad.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: China: The New Creative Power in Architecture
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.