Communication Essentials: The Tools You Need to Master Every Type of Professional Interaction

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
80,50 zł Oszczędzasz 8,40 zł

One of the first books in McGraw Hill’s NEW Business Essentials Series-providing savvy strategies and specific action steps to improve business communication skills for today’s new world of work

Packed with colorful illustrations, insights, anecdotes, exercises, Essential Takeaways to wrap up each chapter, and personalized tips for communicating effectively in today’s new world of work-Communication Essentials delivers a straightforward and timely guide to improving the most important business (and life) skill of all.

No matter how great your knowledge, expertise or experience, poor communication skills can unknowingly diminish your opportunities to advance your career goals and build critical relationships. To achieve your best, both personally and professionally, improving these skills is absolutely essential-and expertly covered in Communication Essentials.

Following the three parts of the Business Essentials Series-The Essentials, The Essentials Applied, and Beyond the Essentials-Trey Guinn takes you step-by-step through the communication process, from understanding the importance of clear communication to specific, goal-based strategies to improve your skills.

You’ll find hands-on advice on how to:

Develop content (Hint: It’s not about “What do I want to say?”)
Be the message, not merely the messenger
Present yourself as confident (not cocky) and cool (not callous)
Communicate your way into a job (networking, interviewing, and more)
Communicate on the job (better meetings, presentations, executive presence, and more)


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Communication Essentials: The Tools You Need to Master Every Type of Professional Interaction
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.