Consumer Behaviour: Applications in Marketing

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
302,90 zł
‘A serious, thoughtful consumer behaviour text that focuses on substance rather than what's fashionable in academic circles.’ - Professor Byron Sharp, Ehrenberg-Bass Institute, University of South Australia

‘A thought-provoking text that challenges readers to consider consumer behaviour in new and refreshing ways and reflect on routine behaviours that occupy so much of daily life – buying brands, patronising stores, watching adverts, making recommendations.’ - Professor Mark Uncles, Deputy Dean, Australian School of Business, University of New South Wales

Written by respected marketing academics, this popular textbook extends beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour by providing a more empirical understanding of the subject, helping students grasp marketing applications at both individual and market levels.

The fourth edition maintains a strong focus on research, particularly quantitative methods, helping higher-level students develop analytical and evidence-based thinking for success in scholarly and industry-based marketing research. The textbook contains new examples, exercises and research findings, along with recent advancements in the digital environment.

Suitable for upper undergraduate and postgraduate students taking courses in consumer behaviour, as well as doctoral candidates with a focus on consumer behaviour.

Robert East is Emeritus Professor at Kingston University London, UK.

Jaywant Singh is Professor of Marketing at Southampton Business School, University of Southampton, UK.

Malcolm Wright is Professor of Marketing at Massey University, New Zealand.

Marc Vanhuele is Professor of Marketing at HEC Paris, France.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Consumer Behaviour: Applications in Marketing
Twoja ocena
Ocena ogólna