Content (The MIT Press Essential Knowledge series)

  • -9%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
70,50 zł 77,90 zł Oszczędzasz 7,40 zł
A concise introduction to content and the content industry, from the early internet to the Instagram egg.

From the time we roll out of bed to check overnight updates to our last posts, likes, and views of the previous day, we're consuming and producing content. But what does the term “content” even mean? When did it become ubiquitous? And at what cost? In this volume in the MIT Press Essential Knowledge series, Kate Eichhorn offers a concise introduction to content and the content industry, examining the far-reaching effects content has on culture, politics, and labor in a digital age.

Eichhorn traces the evolution of our current understanding of content from the early internet to the current social mediaverse. The quintessential example of content, she says, is the Instagram egg—an image that imparted no information or knowledge and circulated simply for the sake of circulation. Eichhorn explores what differentiates user-generated content from content produced by compensated (although often undercompensated) workers; examines how fields from art and literature to journalism and politics have weathered the rise of the content industry; and investigates the increasing importance of artists’ “content capital”—the ability of artists, writers, and performers to produce content not about their work but about their status as artists.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Content (The MIT Press Essential Knowledge series)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.