Contracting in the New Economy: Using Relational Contracts to Boost Trust and Collaboration in Strategic Business Relationships

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
154,90 zł
Today’s business environment is constantly evolving, filled with volatility, uncertainty, complexity and ambiguity and driven by digital transformation, globalization, and the need to creating value through innovation. These shifts demand that organizations view contracting through a different lens. Since it is impossible to predict every what-if scenario in a transactional contract, organizations in strategic and complex partnerships must shift to a mindset of shared goals and objectives built upon a strong foundation of transparency and trust, working together to mitigate risk much better than merely shifting risk to the weaker party.

Contracting in the New Economy helps you to not only develop this mindset – but also offers the practical tools needed to embrace the social side of contracting, enabling your organization to harness the value creating potential of formal relational contracts. Briefly sharing the theoretical foundations that prove relational contracting works, it goes well beyond theory by providing powerful examples of relational contracting principles in practice.

In addition, the authors provide a practical and proven approach for helping you to put relational contracting theory into practice for your own relationships. First by providing a framework for approaching any contracting situation and helping organizations finding the best contract model for each situation. And then by sharing five proven steps you can take to create an effective relational contract for you own strategic and complex business relationships.

For anyone involved in developing contracts -lawyers, in-house counsels, contract managers, C-level managers, procurement officers, and so on - this book will empower you to create powerful cooperative alliances that will help you reach -and surpass - your business goals in today’s dynamic new environment.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Contracting in the New Economy: Using Relational Contracts to Boost Trust and Collaboration in Strategic Business Relationships
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.