Conversations to Change Teaching

 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
129,90 zł
This book highlights the importance of academic staff having focused conversations about teaching. The emphasis is on using this approach to build individual and team capacity and to bring about institutional change. It emphasises the distributed nature of expertise in teaching which exists at all levels in universities and how conversation can be harnessed to develop and share this. Drawing on research related to dialogue, coaching, communities of practice and building learning organisations, the text identifies simple yet effective ways to engage in learning conversations, develop educational practice, and achieve institutional goals. Critical Practice in Higher Education provides a scholarly and practical entry point for academics into key areas of higher education practice. Each book in the series explores an individual topic in depth, providing an overview in relation to current thinking and practice, informed by recent research. The series will be of interest to those engaged in the study of higher education, those involved in leading learning and teaching or working in academic development, and individuals seeking to explore particular topics of professional interest. Through critical engagement, this series aims to promote an expanded notion of being an academic - connecting research, teaching, scholarship, community engagement and leadership - while developing confidence and authority.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Conversations to Change Teaching
Twoja ocena
Ocena ogólna