Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice

 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
282,90 zł

The Sixth Edition of Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice continues to be the market leading text in its field, having been fully revised by the author to reflect new trends and developments in social media and to capture emergent topics such as CEO activism and corporate character and purpose.


New to This Edition:

A revised chapter on comm's in the rapidly changing media landscape, incorporating new technologies and social media.

Deeper coverage of key topics such as employee, crisis, and leadership communication alongside sustainability.

New case studies with reflective questions to highlight the broad application of corporate communications. Corporations featured include: Apple, Facebook, Gilette, Lenovo and Nestlé.

Corporate Communication is essential reading for students studying Corporate Communication, Organizational Communication, Strategic Communication, PR and Marketing Communications, as well as a valuable resource for reflective practitioners.

It continues to be supported by comprehensive and fully updated online resources.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice
Twoja ocena
Ocena ogólna