Creating Financial Value

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
136,00 zł 150,90 zł Oszczędzasz 14,90 zł
How many senior executives get to the top with little or no formal financial training? They may have been appointed to the executive board as a result of their expertise in marketing, HR, sales or IT, yet board members have a responsibility, individually and collectively, to make informed decisions on proposed actions - decisions which inevitably affect the value of their business.

Finance is a subject full of jargon and convention. This is confusing and off-putting to non-specialists - responses range from misunderstanding and frustration to downright fear. As a consequence, it is difficult or impossible for non-specialists to contribute fully to important debates on policy and the actions the business should take as a result.

The book's central objective is to equip senior executives who are not financial specialists to develop sound business proposals, or to cross-examine the proposals of others, confidently and competently. This will be achieved by:
· Relating financial outcome to other business disciplines, particularly strategy and marketing
· Helping define the boundary between what the non-specialist should know and where it is good practice to seek the advice of specialists; and
· Puncturing some myths about 'shareholder value .


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Creating Financial Value
Twoja ocena
Ocena ogólna