Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy

Czy umiesz sobie wyobrazić rzeczywistość, w której jeden przedmiot znajduje się w kilku miejscach naraz, w której dwie cząstki oddalone o tysiąc kilometrów natychmiast na siebie oddziałują, w której ściany nie są barierami… Ten tajemniczy świat, tak sprzeczny z naszą intuicją, odkrywa przed nami fizyka kwantowa!

Często jesteśmy przekonani, że dziedzina ta jest potwornie trudna i że nie da się jej pojąć bez znajomości skomplikowanych wzorów czy podstaw nauk ścisłych. Francuski fizyk Julien Bobroff udowadnia jednak, że aby zrozumieć mechanikę kwantową, potrzeba jedynie szczypty wyobraźni, a do pokazania rzeczywistości kwantowej przydają się… metafory.

Dzięki fenomenalnym opisom zjawisk zawartym w tej książce „zobaczysz” nawet najbardziej skomplikowane procesy fizyczne. W zobrazowaniu zagadnień pomogą ci dodatkowo rysunki sześciorga wybitnych ilustratorów, którzy współpracowali z autorem.

Niemożliwe stanie się możliwe? Przekonaj się sam.

Czas zatem fascynującą wyprawę do świata kwantów. W każdym rozdziale odkryjecie nowe pojęcie i poznacie jego praktyczne zastosowanie. Opiszę dla was także kilka przeprowadzonych ostatnio eksperymentów laboratoryjnych: gigantycznego kota Schrödingera, nadprzewodnik działający w temperaturze pokojowej, komputer kwantowy, a nawet rudzika w stanie splątania! Muszę was jednak uprzedzić, że nasza podróż będzie momentami wymagająca, więc być może od czasu do czasu poczujecie się zniechęceni lub zagubieni. Ale gra jest warta świeczki. Poznacie bowiem najbardziej niezwykłe zjawiska, jakie kryje natura.

A więc w drogę!

[fragment książki]

Napisz recenzję o produkcie: Czy da się przechodzić przez ściany? Niezwykłe możliwości kwantowego świata

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.