Opinie o Nas

Dan Colen: High Noon

  • -10%

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia: 0 - 69,99 PLN > 69,99 PLN Czas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł 0 zł 1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) 16.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online) 12.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) 13.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Paczka w RUCHU (Płatność online) 7.99 zł 0 zł 2-3 dni robocze
Wysyłka zagraniczna Sprawdź szczegóły >
279,00 zł 309,90 zł Oszczędzasz 30,90 zł
Bursting with full-color plates and performance stills suffused in a rich desert palette, this volume was published on the occasion of an exhibition of new paintings by Dan Colen and the accompanying premiere of two performance pieces created in collaboration with choreographer Dimitri Chamblas. Colen s Desert Paintings (2016-18) are lush yet schematic interpretations of stills from Chuck Jones s animated shorts featuring Wile E. Coyote and the Road Runner. These unpopulated depictions of the cartoons arid settings recall hard-edge abstraction, biomorphic landscapes by Georgia O Keeffe, and popular art forms such as stage sets, billboards, and the Hollywood Western. The American cowboys who might inhabit these scenes were brought to life in two performances Colen presented with the Desert Paintings as a backdrop. In At Least They Died Together and Carry On Cowboy, figures in full Western regalia repeatedly performed a stylized, convulsive death on a mound of dirt in the gallery. In an insightful essay, Douglas Fogle explores the works rich interplay of allusions, ultimately placing them in the context of the modern human condition.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Dan Colen: High Noon
Twoja ocena
Ocena ogólna