Design, History and Time: New Temporalities in a Digital Age

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
132,50 zł Oszczędzasz 14,40 zł

Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem ceny aktualnej: 146,90 zł.

Design, History and Time reflects on the nature of time in relation to design, in both past and contemporary contexts. In contrast to a traditional design historical approach which emphasises schools and movements, this volume addresses time as a continuum and considers the importance of temporality for design practice and history.

Contributors address how designers, design historians and design thinkers might respond to the global challenges of time, the rhythms of work, and the increasing speed of life and communication between different communities. They consider how the past informs the present and the future in terms of design; the importance of time-based design practices such as rapid prototyping and slow design, time in relation to memory and forgetting, and artefacts such as the archive for which time is key, and ponder the design of time itself.

Showcasing the work of fifteen design scholars from a range of international contexts, the book provides an essential text for thinking about changing attitudes to the temporal.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Design, History and Time: New Temporalities in a Digital Age
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.