Districts That Succeed: Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
218,90 zł

In Districts That Succeed, long-time education writer Karin Chenoweth turns her attention from effective schools to effective districts. Leveraging new, cutting-edge national research on district performance as well as in-depth reporting, Chenoweth profiles five districts that have successfully broken the correlation between race, poverty, and achievement.

Focusing on high performing or rapidly improving districts that serve children of color and children from low-income backgrounds, the book explores the common elements that have led to the districts’ successes, including leadership, processes, and systems. Districts That Succeed reveals that helping more students achieve is not a matter of adopting a program or practice. Rather, it requires developing a district-wide culture where all adults feel responsible for the academic well-being of students and adopt systems and processes that support that culture.

Chenoweth explores how districts, from urban Chicago, Illinois to suburban Seaford, Delaware, have organized themselves to look at data to guide improvement. Her research highlights the essential role of districts in closing achievement gaps and illustrates how successful outliers can serve as resources for other districts.

With important lessons for district leaders and policy makers alike, Chenoweth offers the hard-won wisdom of educators who understand the power of schools to, as one superintendent says, “change the path of poverty.”


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Districts That Succeed: Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement
Twoja ocena
Ocena ogólna