Opis
Sprzedajesz na Allegro? Chcesz, by Twoja oferta przyciągała klientów i wygrywała z konkurencją? Koniecznie przeczytaj E-biznes na Allegro – wyczerpujące kompendium handlu internetowego, przygotowane przez certyfikowanych wykładowców Akademii Allegro, czyli ludzi, którzy tę najpopularniejszą w Polsce platformę sprzedażową znają od podszewki.
Książka E-biznes na Allegro to nowoczesny podręcznik e-commerce, wypełniony mnóstwem praktycznych porad, wskazówek i przykładów, ilustrowany zdjęciami i grafikami. Jak stworzyć ofertę, która zwiększy szanse sprzedaży produktu? Jak obierać i realizować efektywne strategie promocyjne? Z jakich narzędzi korzystać? Jak znaleźć niszę, która się opłaci?
Od podstaw handlu internetowego po budowę własnej marki, od zasad tworzenia atrakcyjnych opisów po fotografię produktową, od efektywnej obsługi klienta po zarządzanie magazynem i spedycją – tak szeroki jest zakres zagadnień poruszanych w niniejszej książce – lekturze obowiązkowej tych wszystkich, którzy pragną skutecznie sprzedawać i zarabiać na Allegro.pl.
Sprzedawane przez nas książki elektroniczne zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.
Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.
Przykładowe e-czytniki z funkcją e-papieru obsługujące sprzedawane przez nas pliki: np. PocketBook, Kindle, Onyx, Nook, eClicto.
Przykładowe programy obsługujące sprzedawane przez nas pliki:
- tablety: iPad, tablety z systemem Android czy Windows; oprogramowanie: iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
- smartphony, oprogramowanie iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
- komputery: Calibre, Adobe Digital Edition, FBReader, Amazon Kindle.
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.




















