Employment Relations: Fairness and Trust in the Workplace

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 285,90 zł

Mapped to CIPD learning outcomes, Employment Relations: Fairness and Trust in the Workplace (second edition) critically reflects on current research, commentary, evidence and practice in the employment relationship field with an international approach and a focus on globalization.

Combining theoretical concepts, tools and models with practical examples, it is packed with innovative learning features designed to help students to engage with the subject, including:

Extracts of recent news items linked to chapter content
A series of case studies from a range of contexts, activities and revision exercises
The book is complimented by lecturer resources, including a comprehensive instructor’s manual and PowerPoint slides.

Suitable for Undergraduate and Postgraduate students on Employment Relations, Industrial Relations or HRM courses.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Employment Relations: Fairness and Trust in the Workplace
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.