Friction/Reward: Be your customer's first choice

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
94,50 zł 104,90 zł Oszczędzasz 10,40 zł
This business book is great for leaders, middle managers and entrepreneurs interested in the following categories;
- Small Business
- Entrepreneurship
- Marketing
- Strategy
- Branding
- Customer Experience

Make it easy for customers to choose you; whatever your business, product or service.

With customers now subconsciously weighing up their massively expanded options in terms of purchase friction (how easy it is to spend) and shopping reward (the extras inherent to the buying experience); your job is to make it easy for them to choose you

When is high friction bad? Friction includes frustrations like putting a coin in a supermarket trolley lock, too many clicks, and hidden frictions from awkward presentation, process and offer. Reward includes quality of business support, amazing retail environments, even emotional issues such as trust and belonging.

When is high friction good? What value do different customers place on friction and reward across different buying scenarios? How can I benchmark against competitors? And, where are the big opportunities and where should we focus effort and resource? How do I market improved experiences to win customers?

Friction Reward teaches you how to understand, measure and improve every single possible customer interaction by applying techniques outlined in the book to your customer experiences and organisations.

Readers will:

- Create easier, faster and improved customer experiences by reducing friction and increasing reward.
- Discover how reducing friction attracts new customers, increases spend from existing ones and gives you a competitive advantage.
- Understand how the world's leading retailers, B2B sellers and public service providers are winning using these insights.
- Learn how to apply practical tools and technologies to their own customer and user scenarios both online and in the physical world.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Friction/Reward: Be your customer's first choice
Twoja ocena
Ocena ogólna