FUSION: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

  • -10%
 

Dostępność:

Produkt na zamówienie

Produkt na zamówienie – to znaczy, że taki produkt jest w tym momencie trudno dostępny i musi zostać sprowadzany na Twoje specjalne zamówienie lub też wydawca musi wznowić chwilowo wyczerpany nakład tego tytułu. Czas oczekiwania może wynieść nawet do 6 tygodni roboczych. Jeśli w ciągu tego czasu nie uda nam się sprowadzić produktu, skontaktujemy się z Tobą i Ty zdecydujesz czy jeszcze chcesz na niego poczekać.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
59,50 zł 65,90 zł Oszczędzasz 6,40 zł
'Leaders everywhere are trying to build great brands, but few realise how powerfully brands are shaped by the cultures of their organizations. This compelling book shows how.' - Adam Grant, New York Times bestselling author of Originals and Give and Take

In FUSION, Denise Lee Yohn examines some of the world's greatest organizations and reverse-engineers their greatness - specifically how they've integrated what's on the inside (culture) with what's on the outside (brand) for remarkable results.

Through detailed case studies, interviews with industry leaders, findings from respected academic research and drawing on her own experience working with extraordinary brands across a broad range of sectors, Denise shows how great companies achieve the brand-culture fusion that creates extraordinary results and growth. FUSION is for those with responsibility and oversight for the core operations of their business (C-Suite and line managers) who also set the tone and direction for their companies. The book includes access to Denise's proprietary online assessment for determining how close to or how far from brand/culture integration a company is and a blueprint for achieving brand-culture fusion.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: FUSION: How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies
Twoja ocena
Ocena ogólna