Getting On: Making Work Work

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
86,90 zł

Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem ceny aktualnej: 86,90 zł.

You’ve come this far - how do you improve your day-to-day working life and move your career forwards? As professionals reach middle to senior level in their organisation, they need different skills to do their day-to-day role effectively and positively, continue their career progression and fulfil their potential. Being proficient in your profession alone is insufficient, you need to develop other capabilities related to how you communicate yourself, engage with others and deal with every professional scenario effectively and confidently. This book will help you master these skills to successfully navigate professional life, progress and have greater career satisfaction. It’s for middle to senior level people, predominantly in professional and financial services who have either hit a challenge or stumbling block (maybe you know what or why, or maybe you don’t) related to day-to-day working or your career progression and/or for those who are simply keen to do all they can to progress their careers. Some people get promoted through technical ability and then struggle as the responsibilities in their new role differ, or they can’t be promoted until they work on their non-technical skills such as managing others, business development and building strategic relationships. This book reveals why these skills matter, and provides practical guidance on how to put them into practice. It will help you move forward from where you are to be more fulfilled and successful at work.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Getting On: Making Work Work
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.