Higher Expectations: Can Colleges Teach Students What They Need to Know in the 21st Century?

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
90,90 zł
How our colleges and universities can respond to the changing hopes and needs of society

In recent decades, cognitive psychologists have cast new light on human development and given colleges new possibilities for helping students acquire skills and qualities that will enhance their lives and increase their contributions to society. In this landmark book, Derek Bok explores how colleges can reap the benefits of these discoveries and create a more robust undergraduate curriculum for the twenty-first century.

Prior to this century, most psychologists thought that creativity, empathy, resilience, conscientiousness, and most personality traits were largely fixed by early childhood. What researchers have now discovered is that virtually all of these qualities continue to change through early adulthood and often well beyond. Such findings suggest that educators may be able to do much more than was previously thought possible to teach students to develop these important characteristics and thereby enable them to flourish in later life.

How prepared are educators to cultivate these qualities of mind and behavior? What do they need to learn to capitalize on the possibilities? Will college faculties embrace these opportunities and make the necessary changes in their curricula and teaching methods? What can be done to hasten the process of innovation and application? In providing answers to these questions, Bok identifies the hurdles to institutional change, proposes sensible reforms, and demonstrates how our colleges can help students lead more successful, productive, and meaningful lives.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Higher Expectations: Can Colleges Teach Students What They Need to Know in the 21st Century?
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.