How to Handle a Crowd

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
73,00 zł 80,90 zł Oszczędzasz 7,90 zł
The Art of Creating Healthy and Dynamic Online Communities


The tools we once hailed for their power to connect people and spark creativity can also be hotbeds of hate and harassment, and platforms like Facebook and YouTube are under fire for either too much or too little moderation—even though most people aren’t even sure what moderation means. What we do know is that creating and maintaining healthy online communities isn’t easy. Luckily, Anika Gupta is here to explain what makes some online communities tick—and others explode.

Over the course of two years of graduate research at MIT, Gupta interviewed moderators who’d worked on the sidelines of gamer forums and in the trenches of online news comments sections. She spoke with professional and volunteer moderators. In How to Handle a Crowd, she builds on that initial fascination and connects it to new and important issues around how we use the internet to create community.

She interviews people who have built and sustained fascinating online communities in our unpredictable digital climate, and dives deep with activists, organizers, journalists, and executives to find out what strategies work best for them. Is there really such a thing as a recipe for success?

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: How to Handle a Crowd
Twoja ocena
Ocena ogólna