How to Thrive in the Virtual Workplace: Simple and Effective Tips for Successful, Productive and Empowered Remote Work

  • -9%
 

Dostępność:

Produkt na zamówienie

Produkt na zamówienie – to znaczy, że taki produkt jest w tym momencie trudno dostępny i musi zostać sprowadzany na Twoje specjalne zamówienie lub też wydawca musi wznowić chwilowo wyczerpany nakład tego tytułu. Czas oczekiwania może wynieść nawet do 6 tygodni roboczych. Jeśli w ciągu tego czasu nie uda nam się sprowadzić produktu, skontaktujemy się z Tobą i Ty zdecydujesz czy jeszcze chcesz na niego poczekać.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
49,00 zł 53,90 zł Oszczędzasz 4,90 zł
'Invaluable guidance on how organizations can embrace the flexibility of remote work while sustaining wellbeing and connection . . . Immensely timely, practical and encouraging.' - Caroline Webb, author of How to Have a Good Day

Transform your career or your business with these simple tips and tricks to make virtual working easier than ever before – office no longer required.

The remote work revolution is here. Even before COVID-19 created the largest remote work experiment in history, the business world was already gravitating toward virtual workplaces. Suddenly organizations as big as Twitter are learning that their employees don’t need an office in order to get great results. How to Thrive in the Virtual Workplace shows how to stay productive, feel like part of a team and make the most of remote working.

Robert Glazer shares the principles, tactics and tools his company has developed in more than a decade of successfully working as a joined-up but 100 per cent remote workforce, as well as interviewing other leaders in the sector about what works for them. As founder and CEO of Acceleration Partners, an organization with 170 employees who all work from home, Glazer has been recognized with dozens of awards for its industry performance and company culture. Here, he shares a step-by-step guide to building a culture of flexibility and trust, hiring and communicating effectively – both internally and externally – as a successful remote business.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: How to Thrive in the Virtual Workplace: Simple and Effective Tips for Successful, Productive and Empowered Remote Work
Twoja ocena
Ocena ogólna