Humour

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
64,90 zł
A compelling guide to the fundamental place of humour and comedy within Western culture—by one of its greatest exponents

Written by an acknowledged master of comedy, this study reflects on the nature of humour and the functions it serves. Why do we laugh? What are we to make of the sheer variety of laughter, from braying and cackling to sniggering and chortling? Is humour subversive, or can it defuse dissent? Can we define wit?

Packed with illuminating ideas and a good many excellent jokes, the book critically examines various well-known theories of humour, including the idea that it springs from incongruity and the view that it reflects a mildly sadistic form of superiority to others. Drawing on a wide range of literary and philosophical sources, Terry Eagleton moves from Aristotle and Aquinas to Hobbes, Freud, and Bakhtin, looking in particular at the psychoanalytical mechanisms underlying humour and its social and political evolution over the centuries.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Humour
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.