I Can't Give You Anything but Love, Baby

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 14 dni

Wysyłamy w 14 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
112,00 zł 123,90 zł Oszczędzasz 11,90 zł

Dorothy Fields and Her Life in the American Musical Theater


Richard Rodgers, Oscar Hammerstein, Jerome Kern, Irving Berlin, and . . . Dorothy Fields. These are the giants of the golden age of musical theater. Although she may not be as well known as her male counterparts, Dorothy Fields was America's most brilliant and successful female lyricist, who for five decades kept up with the greats. As the only woman among the boys' club of popular song, Fields was welcomed by her fellow male artists, who considered her as both an equal and a beloved colleague. Working with thirteen different composers, Fields wrote the lyrics and/or librettos for unforgettable masterpieces, such as Annie Get Your Gun, Redhead, and Sweet Charity. Her more than four hundred songs include the standards "On the Sunny Side of the Street," "Pick Yourself Up," and "The Way You Look Tonight," among other classic tunes. This book introduces the trailblazing Fields to audiences who may not know her name but surely know her five decades worth of work. Beginning in the 1920s, Fields was one of the few women writing for commercial theater, and she did it so remarkably well that her work was recognized with a Tony Award, an Oscar, and the accolades of ASCAP president Stanley Adams, who referred to her as "the most important woman writer in the history of ASCAP."

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: I Can't Give You Anything but Love, Baby
Twoja ocena
Ocena ogólna