Innovating with Impact

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 58,00 zł
'In an era where innovation is like oxygen, this is a riveting read' - Gopi Kallayil, Google

It is a myth to consider innovation the domain of the special few inspired by 'eureka!' moments that always result in brilliant new products. In reality, anyone with the right tools, traits, and methods has the potential to innovate with impact, generating profits and even changing the world.

In this engaging guide, top thinkers and entrepreneurs Ted Ladd and Alessandro Lanteri show how to create innovations that deliver customer value. Their Innovation Pyramid describes a strategic process that is rooted in the right cultures and mindsets, leveraging a range of methods, techniques and themes to reach the pinnacle of maximum impact.

This book is essential reading for anyone who wants to create, innovate, improve performance, and ultimately, make a difference.

The Economist Edge series: books that give you the edge, also available, Branding That Means Business.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Innovating with Impact
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.