Opinie o Nas

Inside the Mind of a Voter

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia: 0 - 69,99 PLN > 69,99 PLN Czas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł 0 zł 1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) 16.99 zł 0 zł 1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online) 12.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) 13.99 zł 0 zł 3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) 4.99 zł 0 zł 1 dzień roboczy
Paczka w RUCHU (Płatność online) 7.99 zł 0 zł 2-3 dni robocze
Wysyłka zagraniczna Sprawdź szczegóły >
116,50 zł 130,90 zł Oszczędzasz 14,40 zł
A New Approach to Electoral Psychology


An in-depth look into the psychology of voters around the world, how voters shape elections, and how elections transform citizens and affect their lives Could understanding whether elections make people happy and bring them closure matter more than who they vote for? What if people did not vote for what they want but for what they believe is right based on roles they implicitly assume? Do elections make people cry? This book invites readers on a unique journey inside the mind of a voter using unprecedented data from the United States, the United Kingdom, Germany, France, South Africa, and Georgia throughout a period when the world evolved from the centrist dominance of Obama and Mandela to the shock victories of Brexit and Trump. Michael Bruter and Sarah Harrison explore three interrelated aspects of the heart and mind of voters: the psychological bases of their behavior, how they experience elections and the emotions this entails, and how and when elections bring democratic resolution. The authors examine unique concepts including electoral identity, atmosphere, ergonomics, and hostility. From filming the shadow of voters in the polling booth, to panel study surveys, election diaries, and interviews, Bruter and Harrison unveil insights into the conscious and subconscious sides of citizens' psychology throughout a unique decade for electoral democracy. They highlight how citizens' personality, memory, and identity affect their vote and experience of elections, when elections generate hope or hopelessness, and how subtle differences in electoral arrangements interact with voters' psychology to trigger different emotions. Inside the Mind of a Voter radically shifts electoral science, moving away from implicitly institution-centric visions of behavior to understand elections from the point of view of voters.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Inside the Mind of a Voter
Twoja ocena
Ocena ogólna