
Opis
Mózg jest naszym domem - schronieniem dla świadomości, tożsamości i myśli. To niezwykle skomplikowany i tajemniczy organ. I podobnie jak inne narządy, starzeje się, zużywa, mogą go też dotykać różnego rodzaju niedobory. Do jego niezwykłych cech należą plastyczność i wciąż nie do końca zbadane ogromne możliwości. Chociaż nie da się trenować szarych komórek w zwykłym tego słowa znaczeniu, można rozwijać potencjał mózgu, poprawić jego neuroplastyczność.
Z tej książki dowiesz się, jak doprowadzić do optymalizacji funkcji mózgu i osiągnąć szczytową sprawność umysłową, a także jak stymulować rozrost neuronów i poprawić ogólną kondycję umysłową. Przekonasz się, jak zaskakujące i głębokie więzi łączą Twoje ciało i umysł, a ponadto jakie codzienne nawyki sprzyjają poprawie koncentracji i rozwojowi krytycznego myślenia. Nauczysz się odpoczywać we właściwy sposób i docenisz potęgę emocjonalnych więzi społecznych. Znajdziesz tu również wyjaśnienie, na czym polega neuroplastyczność, bazujące na rzetelnych informacjach o fizjologii mózgu i czynnikach, które decydują o sprawności umysłowej. Dowiesz się, jak z niej korzystać w codziennym życiu. Odkryjesz też swój nerw błędny i przekonasz się, jaki ma wpływ na Twoje poczucie spokoju!
Codziennie poprawiaj potencjał swojego mózgu!
Sprzedawane przez nas pliki elektroniczne audiobooków zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.
Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.
Pliki w formacie mp3 można odtworzyć m.in. na:
- komputerach z systemami Windows, iOS,
- telefonach i tabletach z systemami Android, iOS,
- popularnych odtwarzaczach przenośnych (np. iPod).
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.



















