Italic: What gives Typography its emphasis

  • -10%
 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
111,00 zł 122,90 zł Oszczędzasz 11,90 zł
The use of italic letters as means of accentuation has become common practice in the digital age. They convey movement and dynamics, address the emotional experience of reading and remind of handwriting. However, this lively characteristic, which once re-sulted from the movement of the hand, is noticeably lost when words are simply tilted by a mouse click.

To impart knowledge about this typo-graphic feature and to find a general definition as writing style, the author has compiled style patterns to examine the tangible forms, characteristics and functions of “italic nature”. Furthermore, he deals intensively with the historical development of italics from handwriting to digital typesetting. This monograph is the first detailed treatise on this topic, and is aimed at all those who deal with letters professionally or privately.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Italic: What gives Typography its emphasis
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.