Jak przyciągać dobrych ludzi

 

Dostępność:

Wysyłamy w 24h

Wysyłamy w 24h – to znaczy, że taki produkt mamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze (1 dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia. Jeśli jednak zamówisz większą ilość takiego produktu, może się okazać, że nie mamy aż tylu egzemplarzy dostępnych 24h i będziesz musiał poczekać na niego dłużej niż 24h, o czym poinformujemy Cię w osobnym e-mailu.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
Nasza cena 30,75 zł

Jak przyciągać dobrych ludzi to budująca książka dotyczący relacji międzyludzkich, zarządzania nimi i ich naprawiania. Omawia zachowania ludzkie związane ze zwiększonymi dawkami hormonów, produkowanych przez organizm w określonych warunkach czy sytuacjach: oksytocyny, dopaminy, kortyzolu i testosteronu. Wskazuje, jak rozpoznawać te reakcje u siebie i innych oraz jak świadomie na nie odpowiadać.

Analizuje modele przywiązania, kształtowane w dzieciństwie i powtarzane w życiu dorosłym. Zarówno z punktu widzenia rodzica, jak i partnera, z licznymi przykładami z praktyki psychoterapeutycznej.

Porusza temat relacji seksualnych i związków uczuciowych: rzeczowe opinie na temat trwałych relacji, seksu bez zobowiązań, uzależnienia od pornografii w sieci.

Z tej książki nauczysz się łatwiej radzić sobie ze złożonymi sprawami i podejmować lepsze decyzje, aby uzyskać lepsze rezultaty.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Jak przyciągać dobrych ludzi
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.