Kylie Minogue's Kylie

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
90,00 zł Oszczędzasz 9,90 zł

Kylie Minogue’s self-titled debut album produced hits, controversy and a perfect mainstream storm. The then soap and children’s television star ‘crossed over’ to music with hit writer/producers SAW - and the shamelessly commercial approach of all involved saw the ‘real’ music industry get its back up. This book interrogates the way that commercial pop albums are remembered in both the popular music press and in academic research. Is there a way of dealing with ‘mainstream’ pop without denigrating the music and (just as importantly) without validating it according to the terms of a ‘high art’ canon? This text sheds light on the way that notions of ‘mainstream’ and ‘other’ play out in a local context-specifically, Australia and New Zealand music on a global stage.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Kylie Minogue's Kylie
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.