LEGO NINJAGO How To Be A Ninja (DK Readers Level 2)

  • -9%
  • Bestseller
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
28,00 zł 30,90 zł Oszczędzasz 2,90 zł
Learn to be a ninja with Master Wu and the heroes of Ninjago!

This fun LEGO® NINJAGO® book teaches children all about their favourite ninja heroes - their training, weapons, skills and amazing Spinjitzu powers. Kids will discover Kai, Nya, Lloyd, Jay, Cole and Zane's newest adventures in this book for children learning to read. Packed with colourful images from the latest LEGO NINJAGO sets and minifigures, the book will help young fans of the LEGO NINJAGO TV series learn to love reading.

Combining DK's four-level reading scheme with the popular LEGO NINJAGO theme, LEGO NINJAGO How to be a Ninja is at Level 2. Exciting images, simple vocabulary, and a fun quiz will engage young readers and help them build confidence in reading.

©2020 The LEGO Group.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: LEGO NINJAGO How To Be A Ninja (DK Readers Level 2)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.