Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Level Up. 1. Level Up 1. Re-Start (e-book)

Data wydania: 30.07.2025
Formaty: epub mobi
EAN: 9788368352276
Opis

Opis

Fil ma 30 lat. Jest bezrobotnym graczem, który utrzymuje się z doraźnych zleceń i z trudem wiąże koniec z końcem. Na domiar złego opuszcza go żona, a z jego mózgiem dzieje się coś dziwnego: wygląda na to, że uruchomił się w nim interfejs gry pozwalający widzieć świat oczami gracza RPG.

Gdy Fil odkrywa swoje statystyki, okazuje się, że praktycznie wszystkie są grubo poniżej średniej. Oprócz jednej – związanej z graniem w gry.

Na szczęście statystyki w realu można poprawiać tak samo jak w wirtualu. Czy zatem umiejętności gracza w końcu przydadzą się Filowi w prawdziwym życiu? Czy dzięki nim zdoła odzyskać żonę? Ruszy się z kanapy? Poprawi kondycję fizyczną? A może w końcu odniesie jakiś osobisty sukces? No i czy dowie się, kto zainstalował tajemnicze oprogramowanie w jego głowie?

Sprzedawane przez nas książki elektroniczne zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.

Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.

Przykładowe e-czytniki z funkcją e-papieru obsługujące sprzedawane przez nas pliki: np. PocketBook, Kindle, Onyx, Nook, eClicto.

Przykładowe programy obsługujące sprzedawane przez nas pliki:

  • tablety: iPad, tablety z systemem Android czy Windows; oprogramowanie: iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • smartphony, oprogramowanie iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • komputery: Calibre, Adobe Digital Edition, FBReader, Amazon Kindle.
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.