Management: International Edition

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
390,90 zł

The second EMEA edition of Richard L. Daft’s popular textbook, Management, has been fully updated to ensure that new European, Middle East and African content provides students with a practical approach to key concepts and theories with regional examples to enrich their learning. A wide range of inspiring real-world features are revealed as the student is guided through and prepared for the various challenges facing a modern manager. This title is available with MindTap, a flexible online learning solution that you can customize to suit your specific course needs, and which provides students with all the tools they need to succeed including an interactive eReader and a wide range of assignments, practice questions, scenarios, and cases to further entrench key concepts, boost confidence, develop critical thinking skills and prepare them for the workplace.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Management: International Edition
Twoja ocena
Ocena ogólna