Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches

 

Dostępność:

Produkt na zamówienie

Produkt na zamówienie – to znaczy, że taki produkt jest w tym momencie trudno dostępny i musi zostać sprowadzany na Twoje specjalne zamówienie lub też wydawca musi wznowić chwilowo wyczerpany nakład tego tytułu. Czas oczekiwania może wynieść nawet do 6 tygodni roboczych. Jeśli w ciągu tego czasu nie uda nam się sprowadzić produktu, skontaktujemy się z Tobą i Ty zdecydujesz czy jeszcze chcesz na niego poczekać.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
330,90 zł
Covering both quantitative and qualitative methods, this book examines the breadth of modern market research methods for upper level students across business schools and social science faculties. Modern and trending topics including social networks, machine learning, big data, and artificial intelligence are addressed and real world examples and case studies illustrate the application of the methods. This text examines potential problems, such as researcher bias, and discusses effective solutions in the preparation of research reports and papers, and oral presentations.

Assuming no prior knowledge of statistics or econometrics, discrete chapters offer a clear introduction to both, opening up the quantitative methods to all students. Each chapter contains rigorous academic theory, including a synthesis of the recent literature as well as key historical references, applied contextualization and recent research results, making it an excellent resource for practitioners. Online resources include extensive chapter bibliographies, lecture slides, an instructor guide and extra extension material and questions.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches
Twoja ocena
Ocena ogólna