Opinie o Nas

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki (książka audio 2CD)

  • -67%

Dostępność:

4,99 zł 14,99 zł Oszczędzasz 10,00 zł
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Więcej informacji
Data wydania 26 maj 2009
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki (książka audio 2CD)