Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki (książka audio 2CD)

Autor:
Wydawca: Bellona
Data wydania: 26.05.2009
Typ okładki:etui
EAN: 9788360339480
Opis

Opis

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Dressler Dublin sp. z o.o.
Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki
sekretariat@dressler.com.pl
+48 22 733 50 00
Szczegóły

Szczegóły

Data wydania: 26.05.2009
Liczba stron: 2
Wymiary: 14,5x20,5 cm
Typ okładki:etui
Wydawca: Bellona
Autor:
Tytuł:Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki (książka audio 2CD)
EAN: 9788360339480
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:10,50 złCena sugerowana przez wydawcę: 14,99 zł
Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również

  • accessible