Operations Strategy

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
397,90 zł
Get clear, well-structured and engaging insights into the topic of operations strategy



Operations Strategy, 6th Edition, by Slack and Lewis, builds on concepts from strategic management, operations management, marketing and HRM. The text encourages a thorough understanding of operations strategy, exploring key activities, decisions and processes adopted by a broad range of organisations in different sectors, making it the ideal text for MBA students, upper-level undergraduates, postgraduates and executives. Operations strategy is fundamental to the success of any organisation and a major source of competitive advantage. The way an organisation manages their operations strategically can have a huge impact on its prospects whether large or small, for-profit or not-for-profit, in the services or manufacturing sector, international or local.
New to this edition:

A brand new chapter on socially responsible operations strategy

New and updated ‘boxed’ examples within the text, addressing current trends and themes plus an additional integrative case at the end of the book

A new overarching framework providing a clearer indication of the positioning of each chapter in the subject

Coverage of new and emerging topics, including ideas such as ethical globalization and the social license to operate, the merging of products and services and the nature of operations strategy decision-making, including decision-making under uncertainty and strategy mapping

Greater coverage of technology, including the increasing importance of process technologies, drivers of the adoption of new technologies and classifying technologies by their primary capabilities

Nigel Slack is Emeritus Professor of Operations Management and Strategy at Warwick Business School, an Honorary Professor at Bath University and an Associate Fellow of Said Business School, Oxford. He is an educator, consultant and writer with wide experience in many sectors.

Michael Lewis is Professor of Operations and Supply Management and Head of the Information, Decisions and Operations Group at Bath School of Management. He has teaching, research and consultancy experience with a broad range of public and private sector organisations.

Pearson, the world’s learning company.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Operations Strategy
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.