Pomyłki badaczy dziejów Ziemi

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Nowa książka w bestsellerowej serii odkrywającej zakazaną historię ludzkości.

Słynny geolog szokuje podważając naukowy obraz świata:

Ludzie i dinozaury żyli jednocześnie…

Epoki kamiennej nie było!

Negująca teorię ewolucji alternatywna teoria dziejów Ziemi, w której obecny wygląd naszego świata ukształtowały globalne katastrofy i zmiany ziemskiego pola magnetycznego kilkanaście tysięcy lat temu.

HANS-JOACHIM ZILLMER
, geolog, inżynier, znany popularyzator nauki, członek New York Academy of Science, przedstawia skutki globalnych ziemskich katastrof z czasów prehistorycznych (potopów, dryfów kontynentów, przesunięcia osi Ziemi) i wpływ zjawisk geoelektrycznych na przeszłość naszej planety – znacznie młodszej niż podaje oficjalna nauka.

Hans-Joachim Zillmer twierdzi, że w Układzie Słonecznym znajduje się jeszcze jedna wielka nieodkryta planeta, o której już 6000 lat temu pisali Sumerowie!

Autor dowodzi, że ludzie i dinozaury żyli jednocześnie jeszcze 10 000 lat temu, a przyczyną zagłady dinozaurów były zaburzenia sił elektrycznych pomiędzy planetami Układu Słonecznego.

Kontrowersyjny badacz zaprzeda obowiązującej do dziś, najważniejszej XIX-wiecznej teorii geologicznego kształtowania Ziemi, przedstawiające tezę, że obecny kształt kontynentów jest rezultatem gigantycznych powodzi sprzed tysięcy, a nie milionów lat. Według niego Andy i Góry Skaliste wypiętrzyły się dopiero kilka tysięcy lat temu, a Amazonka 10 000 lat p.n.e. wpadała do Pacyfiku, nie do Atlantyku.

Ilustrując swoje koncepcje rewelacyjnymi zdjęciami, Zillmer przedstawia fakty, które przeczą utartym dogmatom i proponuje alternatywne teorie, które podważają podstawy naukowego obrazu świata.

Napisz recenzję o produkcie: Pomyłki badaczy dziejów Ziemi

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.