Presenting Statistical Results Effectively

 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
229,90 zł
Perfect for any statistics student or researcher, this book offers hands-on guidance on how to interpret and discuss your results in a way that not only gives them meaning, but also achieves maximum impact on your target audience. No matter what variables your data involves, it offers a roadmap for analysis and presentation that can be extended to other models and contexts.

Focused on best practices for building statistical models and effectively communicating their results, this book helps you:
- Find the right analytic and presentation techniques for your type of data
- Understand the cognitive processes involved in decoding information
- Assess distributions and relationships among variables
- Know when and how to choose tables or graphs
- Build, compare, and present results for linear and non-linear models
- Work with univariate, bivariate, and multivariate distributions
- Communicate the processes involved in and importance of your results.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Presenting Statistical Results Effectively
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.