Rainhill Men: Railway Pioneers

  • -10%
 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
89,50 zł 98,90 zł Oszczędzasz 9,40 zł
Telling the story of the pioneering engineers behind the locomotives that took part in the iconic Rainhill trials.

George and Robert Stephenson are well known names in the canon of railway history. Henry Booth (who designed Rocket’s boiler) was the world’s first railway manager and was instrumental in the adoption of Greenwich Mean Time. Timothy Hackworth, the Methodist engine-wright from Shildon, established his own engineering firm, which built one of the first locomotives to run in Russia. Although his locomotive Novelty was a failure, John Ericsson found fame as the designer of the USS Monitor. This book seeks to explore the social history of the Rainhill Trials, who these engineers were and the times they lived and worked in.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Rainhill Men: Railway Pioneers
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.