Respondent Centred Surveys: Stop, Listen and then Design

 

Dostępność:

Wysyłamy w 10 dni

Wysyłamy w 10 dni – to znaczy, że takiego produktu nie mamy na półce w magazynie i musimy go sprowadzić od naszych stałych dostawców. Czas deklarowany przez większość wydawców to w zależności od podanej dostępności 10, 14, 15 lub 21 dni roboczych. Może się zdarzyć, że produkt zostanie doręczony nam wcześniej i wtedy niezwłocznie nastąpi wysyłka Twojego zamówienia.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
225,90 zł
Achieve your survey goals by empowering your survey respondents. Too often, surveys are designed for the analyst, rather than the respondent. This book challenges the status quo by putting respondents' needs at the heart of survey development.

It encourages you to stop, listen, and then design to improve response rates and collect high quality data. Drawing on their experience at the UK Office for National Statistics, the authors:Show you how to design better surveys by combining social research and user experience best practice. Equip you with the tools to design inclusive and accessible surveys.

Enable you to overcome practical research problems, including managing participant recruitment, and working to any budget. Provide links to helpful web material and further reading as part of the book's online resources. Promoting a new way to conceptualise and conduct survey design, this book expands your theoretical thinking and shows you, step-by-step, how to put it into practice.


Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Respondent Centred Surveys: Stop, Listen and then Design
Twoja ocena
Ocena ogólna