Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Wydawca: OnePress
Data wydania: 25.01.2022
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788328388338
Inne wydania
E-book
36,00 zł
Opis

Opis

Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!


Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. "Kopiuj-wklej" z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą "inspirację".



W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość ("również dla Google"), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach działalności.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
(32) 230-98-63
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:26,00 zł

Cena sugerowana przez wydawcę: 39,90 zł

Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible